Het materiaal wordt teruggenomen voor nazicht en herstelling binnen de garantietermijnen zoals bepaald door onze betrokken leverancier. Elke garantie-aanvraag moet vergezeld worden van een kopie van de aankoopfactuur van de eindklant, met vermelding van het exacte betrokken artikel. De terugzendkosten zijn ten laste van de klant. Elke retourzending moet worden uitgevoerd door een bezorger van zijn keuze. De klant dient zelf in te staan voor de bescherming van de koopwaar tegen elke vorm van schade die veroorzaakt kan worden tijdens het transport. Als de koopwaar beschadigd of zoek zou raken tijdens terugzending, kan de klant zich enkel richten tot de bezorger die hij zelf heeft ingeschakeld. De portkosten zijn ten laste van de klant. Opgelet, de garantie is niet van toepassing op de herstelling van schade voortkomend uit een externe oorzaak of een fout van de klant als gevolg van een gebruik of installatie niet conform de richtlijnen van de fabrikant of van het gebruik van extensies, accessoires of onaangepaste verbruiksartikelen. De fabrieksgaranties gelden niet voor de vervanging van verbruiksartikelen (remblokjes, lampjes, olie, kaarsen, …) of voor het abnormale of niet-conforme gebruik van de artikelen. Met het oog daarop wordt de klant verzocht de gebruiksaanwijzing die wordt geleverd bij de producten aandachtig te lezen.